خدای خورشید و ارتباط آن با سال 2012


خوش آمديد
لطفا تا بارگزاري کامل سايت به دنبال نابودی شیطان درون و برون کمي صبر کنيد

موضوعات
دانلود
فیلم
مقاله
عکس
شیطان پرستی،فراماسونری
نمادهای شیطان پرستی
نمادهای مخفی درجامعه
فراماسونری یا شیطان پرستی در فیلم ها
سازمان های مخفی مرتبط با فراماسونری
فراماسونری، دین نوین جهانی
جهان در سیطره ی دجال (فراماسونری)
برنامه های صداوسیما
روایت
دلنوشته ها

نويسندگان

پيوند هاي روزانه

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1168
بازدید ماه : 11341
بازدید کل : 720597
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 3


Sign up to Teobux today! Trust Rank for anty666.loxblog.com - 1.45 Future Google PR for anty666.loxblog.com - 3.60 Page Rank
Up Page

خدای خورشید و ارتباط آن با سال 2012
 

خدای خورشید و ارتباط آن با سال 2012

 

این مطالب که در ادامه خواهید خواند زاییده ی تخیل من نیست بلکه بازی بزرگی است که در طول تاریخ انجام شده و مارا فریفته است. شما هم میدانید که در طول تاریخ شخصیت حضرت مسیح (ع) دستکاری شده است . همه ی این دستکاری ها فقط و فقط برای این است که قدرت در دست کسانی باشد که شما حتی از وجودشان بی اطلاعید. قدرتی که در سایه پیش میرود ولی بیش از 90% انسانها را تحت کنترل خود دارند .

 

میدانید که خورشید پرستی همواره آیینی در تعارض با وحدانیت خدای یگانه بوده وهمواره پیامبرانی بوده اند که به پیکار با خورشید پرستان برخاسته اند. پیامبرانی چون ابراهیم (ع) .  جالب است که خاور میانه مهد خورشید پرستی بوده است و همچنین مهد پیامبران الهی . یعنی بیشترین مبارزه علیه مشرکان در خاور میانه صورت گرفته است.

 

آیا میدانید امروزه ناخواسته بسیاری از افراد جهان در دام خورشید پرستی افتاده اند؟ کاری که که شیطان برای هزاران سال در انجام آن موفق بوده است.

 

در ادامه به پاسخ این سوال خواهید رسید که چرا 2012 اینقدر مهم شده است ؟! چرا برخی قدرت ها به آب و تاب افتاده اند تا دموکراسی را به خاور میانه تزریق کنند؟ چرا تمامی جنگ ها بر علیه ادیان توحیدی بوده است ؟! وهیچ کس به ادیان غیر توحیدی سنگ پرانی نمیکند؟! چرا امروز کاریکاتور حضرت محمد (سلام بر او و خاندان پاکش باد) را میکشند وکسی از قدرت های جهان دم نمیزند؟! چرا امروز با دین بودا ، جنبش رائلیسم و مکتب های نوظهور مبارزه نمیشود؟!


حال برویم سر مطالب : آیا شما هوروس (horus) رو میشناسید؟ میدانید هوروس که بود ؟

 

هوروس خدای خورشید مصر باستان بود . تصویر زیر تصویر هوروس است.

آیا تا کنون داستان زندگی هوروس را شنیده اید؟!

داستان زیر و مقایسه ی آن برگرفته از فیلم روح زمان "Zeitgeist" است :

.........................................................................................................................

با هم داستان زندگی هوروس را میخوانیم :

 

هروس در 25 ماه دسامبر از ایزس ماری باکره متولد شد. تولد او با ستاره ای در شرق همراه بود . آن ستاره خود توسط سه پادشاه دنبال شد وناجی تازه تولد یافته را پیدا کردند و او  را زینت دادند . در 12 سالگی او یک آموزگار کودک بخشنده بود . در سی سالگی توسط پیکر آنوب ، غسل تعمید داده شد و اینگونه تبلیغ دینی خود را آغاز کرد . هوروس 12 شاگرد داشت ، او جهان گردی میکرد همرا با انواع معجزات از قبیل شفای بیماران و راه رفتن روی آب . هوروس به نام های زیادی مانند حقیقت ، نور ، پسر مبارک شده توسط خدایان ، چوپان خوب ، بره ی خدا و غیره معروف بود .پس از خیانت توسط تایفون هوروس به صلیب کشیده شد و برای سه روز مدفون شد و بعدا زنده شد...... اندکی صبر کنید ، این داستان کمی آشنا به نظر میرسد.

عیسی مسیح(ع) نیز در 25 دسامبر در بیت الحم از مریم مقدس زاده شد ، تولد او با ستاره ای در شرق همراه بود  که سه پادشاه و مجوسیان آن ستاره را دنبال میکردند تا ناجی جدید را پیدا کنند ، در 12 سالگی آموزگار کودکان بود . در 30 سالگی توسط یوحنا غسل تعمید داده شد . واینگونه تبلیغ دینی خود را آغاز کرد . عیسی (ع)12 شاگرد داشت و جهانگردی میکرد همرا با انواع معجزات از قبیل شفای بیماران ، راه رفتن روی آب و .. ، او همچنین با نام های شاه شاهان ، پیر خدا ، نور جهان ، آغاز و فرجام ، بره ی خدا و ....مشهود بود . پس از خیانت توسط یهودا در ازای 30 سکه ی نقره به صلیب کشیده شد ودر قبر قرار داده شد و پس از سه روز زنده شد وبه سمت بهشت ، بالا رفت.

اول از همه اینکه الگوی تولد کاملا بر اساس مسائل نجومی است – ستاره ی شرق ، ستاره ای از کلب اکبر (به نام سیریوس sirius)   است . درخشان ترین ستاره در آسمان شب که در 24 ماه دسامبر با سه ستاره درخشان در "سیف الجبار " همتراز میشود . این سه ستاره درخشان روی "روی سیف الجبار " با همان نامی هستند که در زمان های قدیم نامیده میشدند . یعنی : سه پادشاه "Three Kings"

وسه پادشاه و درخشان ترین ستاره یعنی سیریوس همگی به جایی اشاره میکنند که خورشیددر 25 ماه دسامبر در آنجا طلوع میکند ، به همین دلیل است که سه پادشاه ، ستاره ی شرق را دنبال میکنند تا محل طلوع خورشید را نشان دهند .

 

آیا این بدان معنا است که عیسی نیز همچون هوروس یک افسانه بود؟! – البته که حقیقت مخفی نگه داشته شده است.

.........................................................................................................................

بایستید . زود نتیجه گیری نکنید . مطالب قبل فقط بخشی از فیلم روح زمان بود .

سازنده فیلم با معرفی برخی واقعیات ، به این نتیجه میرسد که شخصیت ها و پیکر های مذهبی همه افسانه اند . واین یکی از بزرگترین اشتباهات روح زمان است.

 

عیسی (علیه السلام) به واقع یک پیام آور الهی بود که پیام خدا را منتشر میکرد . اما چرا آنها داستان هوروس را از داستان عیسی (ع)  تقلید کردند؟

 

بدانید که تحریف در ادیان یکی از بزرگترین فریب های شیطان بوده که حتی بسیاری از افراد متوجه آن هم نمیشوند.

 

حال بیایید باز هم در مورد هوروس بگوییم . بعد از اینکه پدر هوروس ، اسایرس (osiros) توسط برادرش ست (set ) کشته شد هوروس برای سلطنت مصر باید میجنگید (دقت کنید گفتم مصر) در نتیجه ی جنگ یکی از چشمان هوروس آسیب دید . به هر حال هوروس پیروز آن میدان شد و "خدای خورشید یک چشم " شد.

سمت راست : اسایرس

سمت چپ : ست

او بالاخره با Ra  ، خدای آفتاب مصر باستان ادغام ویکی شده تا به Ra-Horakhty تبدیل شوند. این یعنی فرمانروایی تمام مصر . توجه کنید که سایر خدایان مصر باستان فقط جلوه ای از این تک خدا بودند.

بنابراین خدای خورشید یک چشم به نام های "خدای خورشید" ، "نور جهان " و "فرمانروای همه " نیز نامیده میشود .

آیا میدانید نماد هروس تک چشم یکی از معروف ترین نماد های فراماسونری در جهان است؟ حال با خود فکر کنید که چه توطئه ای برای پذیرش دجال یک چشم به عنوان مسیح واقعی در حال آماده سازی است؟! حتما با خود میگویید که اونها مصری بودند اما الان دیگه نیستند ولی باید خدمتتون عرض کنم نژادفرعون های  مصریان باستان وخونشون هم اکنون در رگ های بسیاری از به اصطلاح حامیان دموکراسی جهان روان است و ان شاءالله در مقاله ای به صورت کامل این نژاد را بررسی خواهیم کرد.

آخرین کتاب آسمانی یعنی قرآن کتاب دین اسلام پیامبری داشت به نام محمد که سلام و صلوات خدا بر او وخاندان پاک و مطهرش باد . در این دین الهی به مسلمانان آموخته شده که یکی از بزرگترین چالش های پیش رو رهایی از فریب ضد مسیح / دجال است. تا جایی که امام علی و سایر معصومین فریب های دجال را گوشزد کرده اند.

 

حال ما باید از کجا مسیح واقعی را تشخیص دهیم؟!

اگر کتاب قرآن راخوانده باشید ، حتما میدانید که عیسی(ع) از مریم مقدس زاده شد ، مریم مقدس که روح خدا توسط جبرئیل بر او دمیده شده بود ، روحی که هنگام تولد هر نوزادی به او دمیده میشود. خدا برای روشن شدن حقیقت وجود پیام آورش زبان کودک چند ساعته را گشود و او از مادر خویش دفاع کرد . بدانید که خدا قادر و تواناست.

 

به آیات 45 تا 48 سوره ی آل عمران توجه کنید :

 

"من بنده خدایم ، به من کتاب آسمانی داده و مرا پیامبر قرار داده است و مرا وجودی پر برکت قرار داده ودر هر کجا باشم ، مرا توصیه به نماز و زکات نموده . مادام که زنده باشم ومرا نسبت به مادرم نیکوکار قرار داده است و جبار و گستاخ قرار نداده است . و سلام خدا بر من آن روز که متولد شوم و آن روز که بمیرم و آن روز که زنده برانگیخته میشوم."

حال شاید برای شما مشخص شده باشد که چرا تفاوت هایی میان کتاب تحریف شده ی انجیل با کتاب قرآن است. تمامی مسیحیان خداپرست و مسلمانان باید بدانند که یکی از دلایل مخالفت شدید غرب ، آمریکا و سردمداران دموکراسی جهان با اسلام فقط و فقط به خاطر این است که تنها کتاب آسمانی که کمترین تحریف را به خود ندیده قرآن است .  قرآن برای دین اسلام است. مسلمان یعنی کسی که اسلام دارد. کسی که اسلام دارد مطمئنا حقیقت را میداند و میفهمد . پس ..... اسلام تروریست است. حال که قرآن را نمیشود برداشت باید چه کار کرد؟ باید با تلویزیون ها ذهن ها کنترل کرد . باید مقالات ، مجلات ، کتاب به خورد مردم داد .باید اینترنت را قلمرو خود کرد. آنها نباید حقیقت را بدانند. آنان نباید از فریب بزرگ تاریخ سر در بیاورند .

بدانید که سرچشمه ی آغاز بشریت از خاور میانه بوده ، غیبت دو بزرگ مرد تاریخ یعنی حضرت مهدی (ع) و عیسی مسیح (ع) از خاورمیانه بود و بازگشت آنها نیز به خاور میانه خواهد بود .

بدانید که بزرگترین نقاط انرژِیک جهان در خاور میانه قرار دارد . منظور از انرژی انرژی های فسیلی نیست ، منظور نقاط انرژی است که در مقالات بعد به آن خواهیم پرداخت.

*حال واقعیتی را به شما خواهیم گفت :

 

آیا میدانید هدف پروژه ی دجال (ضد مسیح ) چیست؟

هدف این پروژه این است تا جهان را به طور کامل از عقاید مذهبی خالی کند ، این آن پروژه ی بزرگ جهانی است ، به همین دلیل اسمش رو گذاشته اند : "نظم نوین جهانی (New World Order)"

حال فیلم روح زمان را بررسی میکنیم . این فیلم از سه بخش تشکیل شده بود :

 

  1. دین
  2. 11 سپتامبر
  3. آینده ی جهان

 

آیا میدانید یکی از تاکتیک های روانی برای فریب ما چیست ؟ یکی از این هنر ها این است آنقدر اطلاعات درست ارائه میشود که وقتی اطلاعات غلط ارائه شد ، مخاطب آن را نیز به عنوان یک حقیقت قبول کند.

 

دقیقا مانند پروژه ی ویکی لیکس / که از این تاکتیک برای مخاطبان استفاده کرده است و من مطمئنم که ویکی لیکس تنها توطئه ای از خود سازمان های مخفی آمریکا و غرب است. بسیاری از مطالب درست را منتشر کردند ودر میان آن بسیار دروغ ها وجود دارد که مخاطب بی اطلاع قبول خواهد کرد که آن نیز واقعی است.

در فیلم روح زمان مخاطب بخش های 2 و سه را میپذیرد چون از قبل اطلاعات درستی از آنها داشته ، بخش 11 سپتامبر مربوط میشد به خلاصه ای از مستند LOOSE CHANGE و بخش آخر نیز در رابطه با بانک فدرال و مسائل آینده ی جهان بود .

 

فیلم ساز چنان مهارتی به کار برده که مخاطب با دیدن دو بخش ، در صحت بخش دیگر نیز یقین کند و اینجاست که او از دین و مذهب اندکی که در او باقی مانده است نیز خالی میشود .

 

این است پروژه ی نظم نوین جهانی.

 

قابل توجه شما بخش مربوط به دین کاملا ناقص بود . اول از همه اینکه هیچ مدرکی مبنی بر اینکه "هوروس" از یک باکره زایید شده وجود ندارد . نام مادرش ایزیس (Isis ) است نه ایزیس ماری (Isis Mary ) یا ایزیس مری (Isis Meri) ، چنین نامی در علوم معتبر مصر شناسی (egyptology) هیچ جایگاه وجودی ندارد . و همچنین هوروس تک چشم ما هیچ وقت به صلیب کشیده نشد.

ISIS

در یکی از گزارشات ادعا شده است که هوروس بر روی دو نیزه ی موازی به دار آویخته شد ، گزارش دیگری میگوید که او تکه تکه شد . مادرش تکه های بدنش رو جمع کرد تا اورا زنده کند.

 

ولی بخشی از فیلم واقعیت بود ، که شاید بتوان از آن پاسخ راز 2012 را گرفت .

 

تولد خورشید خدا در تحول زمستانی (انقلاب زمستانی):

 

عده ای از کفار شخصیت واقعی عیسی مسیح علیه السلام را دستکاری کردند تا او را نمایانگر خورشید مطرح کنند .

با توجه به تصاویر توضیح میدم:

خورشید در روز پانزدهم دسامبر در حال افول است . تا 22 دسامبر به افول خود ادامه میدهد . در روز های 22 ، 23 و 24 دسامبر در آسمان جایگاه ثابت دارد . در این سه روز که خورشید جایگاهش ثابت است چهار ستاره به صورت صلیبی وارونه بر بالای خورشید شکل میگیرند. که به Southern Cross (crux) معروف هستند.

در 25 دسامبر خورشید از جایگاه خود رو به بالا میرود .

 

وحال به پیشگویی 2012 توجه کنید : جهان در 21 دسامبر پایان میابد ، در یکی از سایت های خارجی تاریخ هم زده بودن که ساعت 11 و 9 دقیقه شب . خب پایان میابد که چی بشه؟! پایان میابد تا پس از سه روز آقای دجال تشریف فرمایی کنند . بهد از سه روز چی میشه ؟، خورشید دوباره روبه بالا حرکت میکنه . خورشید کیه ؟ خورشید دجال و همراهانشه . خب بعد چی میشه ؟! بعدش چیزی نمیشه ، بلکه جهان با نظم جدید جهانی که تا پیش از 21 دسامبر تمام کره را در بر گرفته به پیش میره . یعنی چی ؟ .......> یعنی : نظم نوین جهانی ، یعنی حکومت بر پایه ی شیطان ، یعنی آرزوی دیرینه ی شیطان یعنی بر آورده شدن این آرزو توسط نژادی از مصریان گذشته ، خدایان باستان ، یعنی فرشتگان سقوط کرده و همراهان عبور کرده از بعد خودشان.

 

حال دقت کنید 2012 به مصر مربوط است . به مایا مربوط است . به بابل مربوط است . همه ی این مکانها تحت حکومت خدایان آسمانی شان بودند ، هوروس ، آمون ، کوکولخان ، آنوناکی و ... . این موجودات چه بودند؟ بر طبق نامنامه ی سلطنتی پادشاهان سومر که جناب دانیکن در کتابشان به چاپ رسانده اند میتوانید به کلیات موضوعی که ایشان به شما میگوید برسید. "به بخش نامنامه ی سلطنتی پادشاهان سومر مراجعه کنید"

 

mayan calendar 2012 prediction prophecy

بخوانید : خدایان آسمانی بر پایه ی علم چون از فضا آمده بودند به فضا باز میگشتند این گذر زمان برای آنها در حد چندین سال و برای ما انسانها در حد چندین هزار سال بود .

حال مطمئنا میدونید که جنیان میتونن تا  هزاران سال عمر کنند .   آقای اریک فون دانیکن بر پایه ی علم سعی بر این دارد که همه ی اینها را به خدایان فضایی مربوط کند . ولی چرا ؟! میدانید چرا ؟! چون به گفته ی خودش تناقضاتی را در کتاب انجیل و تورات دیده است. او هم اکنون سرباز نظم نوین جهانی است همچون ذکریا سیتچین و بسیار افراد که در قالب های مختلف انسان را به گمراهی میکشانند. این دلیل بر این نیست که چون من تحقیق نکردم این حرف رو میزنم ، من کتاب های اریک فون دانیکن رو مطالعه کردم ، نظریات ذکریا سیتچین رو خوندم ولی هر دوی اونها سعی دارند تفکر انسان رو به سوی موجودات فرازمینی منحرف کنند ، یا بهتر بگم فضانوردان باستانی.

سمت راست :  اریک فون دانیکن

سمت چپ : ذکریا سیتچین

در مقالات بعد خواهید فهمید حمله ی آمریکا به خاور میانه برای صلح نبود و هدف از خاور میانه ی جدید چیزی جز نظم نوین جهانی نیست .  ای کسانی که بي بي سي فارسي و صدای آمریکا میبینید و با هر حرف اونها گارد وطن پرستی میگیرید ، آمریکایی که ایران را صد راه خاورمیانه ی جدیدش میبیند و شما هم به او حق میدهید دلتون میخواد که ایران جدید داشته باشید؟! میدونید که نقشه ی خاور میانه ی جدید و ایران جدید چه شکلیه ؟! نمیدونید؟

پس ببینید:

 

 

این است خاور میانه ی جدید . این است نظم نوین جهانی و این است توطئه ی بزرگ شیطان. کنترل ذهن میدونید چیه؟ ما رو با فیلم های شبکه های ماهواره ای کنترل میکنند تا کم کم همزیستی با مردم افغانستان و تاجیکستان را قبول کنیم، به سریال ها دقت کنید.

وقتی که تونستن به هدفشون دست پیدا کنند اونوقت دیگه ما حرفی برای گفتن نخواهیم داشت .  در مطالب بعد بهتون خواهیم گفت که هدف از پروژه ی حمله به عراق برای سلاح های کشتار جمعی نبوده است .  بدانید که اگر ایران نبود نظم نوین جهانی درسال ۲۰۰۰ اتفاق می افتاد ، اگر ایران نبود نظم نوین جهانی در سال ۲۰۰۷ اتفاق می افتاد، حال با خود فکر کنید که چرا با نزدیکتر شدن به سال ۲۰۱۲ تمامی مانور ها بر روی ایران صورت میگیرد؟! چرا حزب الله تهدید جهان است؟! به یاد داشته باشید پایتخت نظم نوین جهانی برای ظهور دجال در اسرائیل است . و امروز چه کشورهایی در مقابل وارثان مصر باستان ایستاده اند؟!  ایران اسلامی و بخشی از لبنان یعنی حزب الله .

به این خط کوچک دقت کنید:

 

مصر.....> بریتانیا .....> ایلات متحده.....> و امروز ......> اسرائـــیل

 

این خط را به یاد داشته باشید و با ما همراه باشید.

اگر مطالب از نظر نگارشی مشکلی دارند من عذرخواهی میکنم .

 

خدا ما را به راه راست هدایت کند.

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال شده در 28 / 2 / 1390برچسب:خدای خورشید,سال 2012,2012, فتنه شیطان2012 , خدای 2012,2012 شیطان پرستان,, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

آخرين ارسال ها

فیلم اسکار اصغر فرهادی در تاریخ 27 فوریه 2012

احمد الحسن یمانی را بشناسید ؟ (قسمت اول)

کنترل ذهن کودکان چگونه به دست والت دیزنی صورت میگیرد ؟!

تحلیل سریال چگونه با مادرتون آشنا شدم (How I met Your Mother)

گوشی هوشمند و اندروید هدیه بگیرید

مستند اسرار 11 سپتامبر (Documentary 911 Mysteries: Demolitions)

پخش مستقیم حرم حضرت اباعبدالله الحسین

تلاش وهابیون برای مخفی نمودن اعجازی بزرگ!

مقاله ای درباره شناخت مسیحیان صهیونیست (اوانجلیست)

دانلود مستند اغوا با لینک مستقیم+عکس و اسکرین شات

دانلود مستند سقوط جمهوری اثر الکس جونز+عکس

قانون اساسي ماسون‌هاي (عصر خِرد )+ تصاویر

رازهای جادوگری از واقعیت تا خرافه

افشاگری مریم سنجابی علیه سازمان منافقین + فایل صوتی

در مذمت اینترنت

نقد و بررسی فیلم Circumstance 2011+فیلم

نقد و بررسی فیلم Priest – در جستجوی خون آشامان ضد مسیح

نقد و بررسی فیلم هری پاتر از ابتدا تا انتها

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)

نقد و بررسی فیلم The Rite – جن گیری با رویکرد اخرالزمانی

نگاهی به فیلم

۱۳ خاندان معروف یهودی دنیا – خاندان آستور

یهود آزاری به سبک صهیونیزم

نگاهی به فیلم " با خشم بران"Drive Angry

.::دانلود مستند پیشگویی ها و بررسی سال ۲۰۱۲::.

نگاهی به شش فیلم ضدایرانی+تصاویر

پکیج ویژه جایزه بزرگ برای خریداران

آخرت و قیامت از دیدگاه آیین یهود

دانلود مستند تهاجم شیطانی

دکتر عباسی/نقد سریال ای لی اس (Alias)

دکتر حسن عباسی/نقد سریال استراتژیک ۲۴

پروفايل مدير

نظرات شما باعث قوت گرفتن و روحیه گرفتن ما برای ادامه ما در این مسیر میشود پس ما را بانظرات خویش یاری فرمایید باتشکر فراوان از تمامی شما دوستان عزیز

آرشيو مطالب

لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی بدون شیطان و آدرس anty666.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






بهترين هاي وب
بهترين هاي وب